INGYENES kiszállítás 15000 ft felett.

Munkaruhából marketingeszköz: útmutató a mellény logózáshoz

mellény
mellény

Munkaruhából marketingeszköz: útmutató a mellény logózáshoz

Munkaruhából marketingeszköz: útmutató a mellény logózáshoz

Gondoltál már arra, hogy a polár mellények nem csak praktikus viseletként szolgálhatnak munkatársaid számára, hanem marketingeszközként is működhetnek? Jól megtervezett és persze szépen megvalósított logózással erősítheted a vállalati arculatot, és ehhez hoztunk egy kis segítséget is, hogy a legjobb döntéseket hoz meg.

Hímzés vagy nyomtatás?

A hímzés lehet számodra a tökéletes választás, ha a prémium megjelenés a cél, hiszen olyan technológiáról van szó, ami elegánssá varázsolja az munkaruhát és tapintható textúrát ad a felületnek.

Ha a polár mellény hímzést választod, biztosan nem kell aggódnod a tartósság miatt, ez a technológia jól bírja a mindennapi használatot. Legyen szó akár kültéri munkáról vagy gyakori mosásról, a hímzett logó éveken át megőrzi épségét és szépségét, nem véletlen, hogy sok prémium márka is ezt a technológiát választja.

Ne gondold, hogy a hímzés csak egyszerű logókra alkalmazható! A korszerű hímzőgépek már képesek komplex minták és akár kézírást idéző betűtípusok pontos reprodukálására is, ami azt jelenti számodra, hogy akkor is bátran választhatod ezt a klasszikus és időtálló megoldást, ha a logó összetettebb.

Viszont a nyomtatás lehet a nyerő, ha részletgazdag logód vagy egyedi terveid vannak. Az elmúlt évek során a digitális nyomtatás hatalmas fejlődésen ment keresztül, és ma már olyan lehetőségeket kínál, amelyekről korábban csak álmodtunk, így fotórealisztikus képeket vagy finom színátmeneteket is megjeleníthetsz a mellényeken.

Nincs akadálya annak, ha a munkatársaid nevét vagy a különböző részlegeket is szeretnéd feltüntetni, nyomtatással bátran gondolkodhatsz személyre szabott megoldásokban.

Korlátozott költségvetéssel kell számolnod? A polár mellény nyomtatás költséghatékony választást jelent, különösen nagyobb rendelések esetén. Jó döntés abban az esetben is, ha az állandó munkaruhán túl időszakos promóciós anyagokban vagy specifikus eseményekhez kötődő kollekciókban is gondolkodsz.

Hova kerüljön a logó?

A logó mérete és helye alapvetően meghatározza, milyen hatást kelt a mellényen. Ha túl kicsi, észrevétlen marad, ha viszont túl nagy, aránytalannak, sőt, tolakodónak tűnhet.

A legnépszerűbb megoldás egy kisméretű, diszkrét logó a szív fölött, ami természetes módon vonja magára a figyelmet. Ha klasszikus, megbízható képet szeretnél kialakítani, ez lesz az igazi. Ám ha fontos, hogy a logód messzebbről is jól látható legyen, jobb választás a mellény hátrésze, ahol nagyobb méretben jelenítheted meg, amit szeretnél.

Kombinálhatod is a kettőt. Miért ne lehetne egy kisebb logó elöl és egy nagyobb minta hátul? Ez a megoldás maximalizálja a láthatóságot, és átgondolt, professzionális benyomást kelt.

Milyen színekben gondolkodj?

A színválasztás szintén döntő jelentőségű. A következetes márkaépítés érdekében fontos, hogy a mellény színei megegyezzenek a vállalat többi kommunikációs anyagán szereplő árnyalatokkal. Persze ez még nem minden, amire érdemes törekedned, hogy meglegyen a kontraszt a mellény alapszíne és a minta színe között.

Ha igazán alapos akarsz lenni, még itt se állj meg, vedd figyelembe a színek pszichológiai hatásait is. Nézzünk néhány példát, ami jó alapot adhat a tervezéshez:

•    A kék megbízhatóságot és professzionalizmust sugall, jó választás, ha a céged pénzügyi szolgáltatásokat kínál.
•    A narancssárga energikus, dinamikus hatást kelt, ami ideális lehet, ha kreatív ügynökséget vezetsz.
•    A zöld szín csupa természetesség, tökéletes, ha a céged számára a fenntarthatóság a legfontosabb értékek egyike.

Légy büszke a márkádra!

Ne feledd, ha figyelsz a részletekre és minden döntést jól átgondolsz, a logózott mellények a vállalati identitás hordozóivá válnak. Akár a hímzést választod, akár a nyomtatásban látsz fantáziát, ránk számíthatsz. Ragadd meg a lehetőséget, és hozd ki a maximumot a munkavállalóknak szánt mellényekből!